Aanvullende maatregelen Coronavirus

Bericht van Pim Derks d.d. 21-09-2020

Beste Peter,

Zoals je ongetwijfeld hebt vernomen zijn er sinds gister aangescherpte beperkingen voor de horeca in verband met het coronavirus. Wellicht moet er van jullie kant even gekeken worden naar het speelschema om te voorkomen dat wedstrijden niet kunnen worden uitgespeeld, we hebben immers geen mogelijkheden meer om uit te lopen.

Concreet worden we geconfronteerd met de volgende beperkingen:

• Vanaf 00:00 uur is er geen toegang meer voor gasten en geld er 1 richtingsverkeer, er kan vanaf dan ook niet meer buiten worden gegaan om te roken (naar buiten gaan is buiten blijven).
  • Om 00:00 uur dienen wij de muziek uit te zetten en zal de verlichting uit de dimstand gaan.
  • Wij zullen om 00:30 de gasten de gelegenheid geven de laatste ronde te bestellen en hierna de bar sluiten zodat iedereen voldoende tijd heeft om zijn drankje op te drinken en rustig te vertrekken.
  • Om 01:00 uur mogen er geen gasten meer aanwezig zijn in het pand.

Het is niet ideaal maar helaas is het op dit moment niet anders. Wellicht is het verstandig om dit even vooraf te communiceren naar de leden zodat er geen onduidelijkheden zijn aanstaande woensdag?

Dit betekend voor ons dat we vanaf 00.30 uur de biljart moeten opruimen en dat we 1.00 uur de biljartruimte moeten verlaten. We gaan even intern in overleg over de eventuele aanpassingen van het speelschema.

Namens het bestuur biljartvereniging Houten.