Eindelijk weer competitie

Woensdag 24 juni 2020. Na alle corona perikelen hebben we nu dan toch de eerst volledige avond weer competitie kunnen spelen. Heerlijk was het weer. We begonnen deze keer nog wel vroeg en met een vaste indeling qua aanvangstijden. Maar alles is goed verlopen.

We hadden 1 speler, Frank Bosch, die het zo naar zijn zin had dat hij deze avond 3 partijen heeft gespeeld. Niet allemaal naar zijn tevredenheid verlopen maar hij heeft het toch maar geflikt. ( Na een lange vakantie moeten er altijd nog wel een paar wedstrijden ingehaald worden, geloof ik ). Frank liep maar 10 wedstrijden achter ?

Co van Rijnsoever heeft na gisteravond alles al gespeeld, dus die gaat met een gerust hart 3 maanden op vakantie ( veel plezier Co ).

Nico van der Schouw heeft helaas voor de rest van de competitie af moeten haken ivm een blessure aan zijn hand ( beterschap Nico ).

Verder hebben we nog even na zitten kletsen en zaten de bij ons bekende biljarters weer op hun praatstoel. Co Jacobs had het (De Engel) betaalpasje van onze overleden secretaris Wim Jacobs meegekregen en van het geld wat daar nog opstond hebben we een Schrobbeler gedronken en geproost op Wim. Het was weer even gezellig.

Al met al weer een geslaagde avond en vanaf volgende week beginnen we weer gewoon op 20.00 uur. De speellijsten voor de komende weken staan op onze website en de standen worden weer bijgewerkt.

Tot volgende week maar weer. Groeten van Peter ?