De vergeten spelers.

In het verslag van Woensdag 29-09-2021 is van een van de spannendste wedstrijden geen verslag gemaakt. Mag niet gebeuren natuurlijk en bij deze mijn excuus voor de biljarters die hierdoor zo zwaar benadeeld zijn. Het zal niet meer gebeuren ( hoop ik ) ?

Rudy de Mooi tegen Cees van Lierop. Rudy en Cees moeten er beide 18 maken om 12 punten binnen te slepen. Het belooft een ware veldslag te worden want ze willen allebei erg graag winnen. Het gaat gelijk op en in beurt 5 hebben ze allebei 3 caramboles gemaakt. Dat moet beter ! In beurt 6 beide een poedel maar in beurt 7 krijgt Rudy de smaak te pakken. Een ongekend mooie serie van 7. Dus dat wordt een kwestie van doorzetten en de gang erin houden. Cees blijft dan nog even achter. Rudy heeft na zijn goede beurt van 7 caramboles een kleine inzinking. Cees maakt daar gretig gebruik van en trekt in beurt 14 de stand weer bijna gelijk. Rudy voelt de hete adem van Cees en zet een tandje bij. De laatste eindsprint van Rudy doet Cees de das om. Beide spelers hebben redelijk gespeeld en Cees mag gezien al zijn vorige partijen tevreden zijn met zijn behaalde 15 caramboles.