Verslag woensdag 22-07-2020

Volgende week nog 4 wedstrijden te spelen en dan zit de competitie 2019-2020 er op. Dan zijn alle finalisten voor de finale avond op 5 augustus bekend. De spanning om de laatste finale plek te bemachtigen loopt op. In de standenlijst kan je vinden tussen welke spelers het gaat. Ton Vonk wilde/kon dat nog niet verklappen.

Deze woensdag waren er niet veel verrassingen te melden. Henk Wullink won zijn partij van Vincent Meesterburrie. Henk deed wat hij moest doen en Vincent had zijn avond niet. Wat opviel is dat Henk zijn gemiddelde wel een beetje gedrukt heeft. Angst voor wat hem volgend jaar te wachten staat ? Op dit moment gaat hij met zijn gemiddelde voor de 78 caramboles!

Jan Jacobs tegen Jos van Voorn. Jos bakt er niet veel van met zijn nieuwe keu. Moet hij nog even wennen of moet hij soms even meer de tijd nemen voordat hij gaat stoten. Jos is er nog niet helemaal uit. Jan speelde een mooie partij.

Frank Bosch pakte tegen grappenmaker Dick van Beek weer eens de volle 12 punten. Beiden 28 caramboles in 23 beurten. Dus Dickie kwam er 4 te kort voor een gelijkspel.

John Odijk moest tegen Rudi Jacobs. Rudi is al verzekerd van een plek tijdens de finaleavond maar John heeft wel even de puntjes op de i gezet en zijn partij redelijk overtuigend gewonnen met een gemiddelde van 1.5

Dick Horst en Vu speelden beide hun laatste partij van deze competitie. Dick ging echt voor een goed gemiddelde en niet voor de punten. Dick eindigde deze partij met een gemiddelde van 1.84 dus dat is redelijk gelukt. Vu zat er deze week beter in dan vorige week. 51 caramboles in 19 beurten. Het eindsprintje kwam een beetje te laat om zijn eindgemiddelde wat op te trekken. Misschien moeten we bij het bepalen van het gemiddelde bij sommige spelers maar Corona bonuspunten geven ?

Paul en Hennie speelde nog een potje om het gemiddelde van Hennie te bepalen. Het gemiddelde van Hennie komt na 3 wedstrijden uit op 1.16 ( dus rond de 30 caramboles ). Wordt dus knokken in de Praxis League.

De standen en uitslagen worden weer bijgewerkt door Ton Vonk.

Op naar volgende week.

5 augustus hebben we om 19.30uur nog de herdenkingsbijeenkomst voor Joop en Wim. Hierbij zullen ook enkele familieleden aanwezig zijn.

Programma:

Woordje van de Voorzitter. 1 minuut stilte. Spelen van ons clublied en aansluitend brengen we dan een toost uit op Joop en Wim met een Schrobbeler.

Probeer AUB op tijd te zijn !!!!!

Groeten van Peter.